Glasna & Gluteni
90ih godina etno-muzika doživljava svoju renesansu. Kroz samplove se orijentalni, afrički, latino-američki zvukovi polako uvlače u elektronsku glazbu. Taj se fenomen ogleda i u regijama bivše Jugoslavije. Zahvaljući tadašnjim ratnim zbivanjima i radikalizacije društva u regiji jugoistočne europe nastaje svojevrsni muzički žanr koji zadovoljava bazične nagone.
Turbofolk je mješavina etno, pučke i elektronske glazbe jeftine produkcije koja se služi estetikom umjetnih grudi i kratkih suknji. Za vrijeme raspada SFRJ taj balkanski fenomen osvaja mase i postaje najjača grana glazbene industrije svih bivših država. Davno je vrijeme kada je ta vrsta glazbe privlačila samo nacionaliste, jer preuzima ideale postsocijalističke mlade generacije svih pojedinačnih novonastalih država regije. U pjesmama poput ‘Krimi rad’, ‘Kupi mi džip’ ili ‘Noćas će mi neko napraviti sina’ naizgled se bude osjećaji nade i ispunjenosti. Najslušanija glazba na balkanu, od institucionalnih medija nepriznata, razvila se u svojevrsnu subkulturu. Što u tom slučaju preostaje umjetnicima koji žude za mogućnosti progresivnog umjetničkog djelovanja u takvim uvjetima i strukturama?
Gildo Bavčević, Duje Grubišić i Tina Keserović odlučili su suočiti se sa žanrom turbofolka. Ekipa performera i glazbenika obrađuje bisere narodne muzike, premješta glazbeni i politički kontekst i tako reinterpretira djela u svrhu glazbenog ustanka.
Gildo Bavčević: Ritam mašina/ Bass/ Percussion
Duje Grubišić: Synthesizer/ Melodika
Tina Keserović: Glas/ stas